06 March, 2008

No.31: Old Photos

I had a restful and wonderful time for 6 weeks in Aizawl, Lunglei and Shillong respectively. I'm now back in Xi'an for the third week and started work in full swing 3 days after my arrival. I hardly had time to relax and reflect on my experiences, let alone in updating my blog! I'm gradually settling back to the normal life of getting up early, changing my meal time, adjusting to the time difference and back to a secluded life in my rather huge apartment. Even the knowledge of billions of people around me don't seem elevate my loneliness. I really miss home!
At home, I was able to do something I've been meaning to for quite a while now - recapturing old photos in my digicam! I remember stacking away piles and piles of it and I realized how it has become suddenly important over time and can as well be considered as family/personal 'treasures'. These photos can never be recaptured! There's also the chance of losing or accidentally destroying them and can never be recovered. And I don't recollect having saved any negative films for reprinting. So, I took it to task to retake the photos for future storage.

Our beloved family dog Simba, who died two years back while I was away. He gave us much joy and loving company for eleven years.He will ever be lovingly remembered!


11 comments:

  1. Nice photos.. there's no place like home :-)Ask matana he might have a wonderful news..hehehe

    ReplyDelete
  2. How true Sompui...home is home after all naaa? And yep, I was informed. I'm very happy for him.

    ReplyDelete
  3. In chhungkaw thlalak kha a cute reuh. One teen nineteen..lolz..keini pawhin kan nei ve nual..Lunglen phahna chhan tha ni e, ka tihpui che:) Thlalak hlui chu hmanni khan kei pawhin dawrah ka scan teuh mai a. A thlalak pawh awm lo, a negative ringawt awm tawhte. Sang chuang a ni a, CD ah ka dah khawm a, a hlu hle mai. Engpawh ni se, welcome back!

    ReplyDelete
  4. Thnx Maruat. Kalo BC ve bok toh ani..b&w ruih toh mai alom..hehhe! I remhre hle mai. Scan kha ka duh ve khop mai a, mahse khata tihah a to bok sia, heta han ken let ngot chu a rit tham ve bok sia, ka improvise chop ta mai2 anih kha. Tunhnu a enin nuihzatthlak tak2 alo tam mai..a hlimthlak phian.

    ReplyDelete
  5. van nalh hlawm vee..i van 'kuite' ve :)thlalak hlui hi an lo hlu duh ta riau mai,kan naupan lai min tihre chhuak:) kan naupan lai chuan black and white poh la awm ve lova,Black chauh la awm :)

    Btw,Tourist visa apply in Chiangmai ah ka awm mek,nimin khan thleng,voinah hei apply a.

    ReplyDelete
  6. jinx, i lunglenna kha ka trompui che!!

    ReplyDelete
  7. e khai lunglen thlak dawn veuh veuh ve le. mi lungleng tak tak hlir kan lo nih hlawm hi maw? :D thlalak hlui kha an lo pawimawh in tun hnu a digicam vela laka duh duha computer a kan en theih ho ai hian an hlu zawk a. Mahse a bo chuan ni e, lak leh ngaihna awm tawh lo. gone forever ni top mai...

    ReplyDelete
  8. Keipoh haw piangin thlalak hlui hi ka hai darh ziah. Ui te chu cute tawp, in chhungkaw thlalak pawh khi..a tu a mah hre lo in lung te lo leng ve rum rum mai dawn lawm le.

    ReplyDelete
  9. va reh rei toh veeeeee....ila nung em aw?

    ReplyDelete
  10. @Seki: Ti lomom.I naupan lai hmanni lok ani bok a, rilruah ala thar viai2 ngawtin ka ring :) Btw, ualcom back.

    @Sino: Hun reilote hawn zok chu a khamawmloh duh hle mai tiro.

    @Joseph: Lunglen hi nun tikimtu ani ve bok sia, tileng veng2 hlawm mai ang u om.

    ReplyDelete
  11. @Jerusha: Thlalak hlui haidarh Pawl kan din top mai don ami :P Hei i blog ka comment leh thei tohlo.Hahthlak top!

    @Sino: Nang deuh alom reh...Ka dam e. Buai ltk bon top alom.

    ReplyDelete